سایت مرجع دانلود پایان نامه - تحقیق - پروژه

فصل دوم: ادبیات و پیشینه پژوهش

 

۲-۱- مقدمه ۱۲                                      

 

۲-۲- اخلاق. ۱۲

 

۲-۳- علم اخلاق ۱۴

 

۲-۴- فلسفه اخلاق. ۱۵

 

۲-۵- اخلاق: رمز موفقیت شغلی. ۱۶

 

                                                                  ادامه فهرست مطالب

 

       عنوان                                                                                          شماره صفحه

 

۲-۶- معیارهای ارزیابی نظریه های اخلاقی. ۱۶

 

۲-۷- اخلاق فردی. ۱۷

 

۲-۸- اخلاق شغلی. ۱۸

 

۲-۹- اخلاق حرفه ای ۱۸

 

۲-۱۰- پنج نظام عمده اخلاق حرفه ای ۲۱

 

۲-۱۱- منابع اخلاق حرفه ای. ۲۲

 

۲-۱۲- اخلاق حرفه ای کتابداری و اطلاع رسانی۲۲

 

۲-۱۳- قوانین اخلاق حرفه ای. ۲۴

 

۲-۱۴- اصول و قوانین اخلاقی در کتابداری و اطلاع رسانی ۲۶

 

۲-۱۵- اخلاق حرفه ای از دید کتابداران و متخصصان. ۲۸

 

۲-۱۶- اخلاق حرفه ای دو معنا دارد. ۲۸

 

۲-۱۷- آثار فرا سازمانی اخلاق حرفه ای ۲۸

 

۲-۱۸- مزیت وجود اخلاق حرفه ای. ۲۹

 

۲-۱۹- حرفه چیست؟ ۲۹

 

۲-۱۹-۱ ویژگی های حرفه. ۳۱

 

ادامه فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                              شماره صفحه

 

۲-۱۹-۲ ویژگی های حرفه کتابداری.. ۳۲                                                       

 

۲-۲۰- کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی به منزله سازمان. ۳۳

 

۲-۲۰-۱ سازمان۳۳

 

۲-۲۱- کتابخانه چیست؟۳۴

 

۲-۲۱-۱ اقسام کتابخانه ها ۳۴

 

۲-۲۲- کتابداری چیست؟. ۳۵

 

۲-۲۳- کتابدار کیست؟. ۳۵

 

۲-۲۴- کارکردهای حرفه کتابداری. ۳۵

 

۲-۲۵- مدیریت و اداره کتابخانه و مراکز اطلاع رسانی ۳۶                                                                                 

 

۲-۲۶- برخی از ویژگی های اخلاقی کتابدار. ۳۷

 

۲-۲۷- اخلاق کتابداری ۳۹

 

۲-۲۸- اصول اخلاقی کتابداران آمریکا ۳۹

 

۲-۲۹- مسئولیت ها و خط مشیهای اخلاقی کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی ۴۰

 

۲-۲۹-۱ خط مشی های اخلاقی کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی در قبال جامعه ۴۰

 

۲-۲۹-۲ مسئولیت های اخلاقی کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی در قبال کاربران ۴۱

 

 

 

ادامه فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                              شماره صفحه

 

۲-۲۹-۳ ارزشهای اخلاقی در مواجههه با کاربران ۴۱

 

۲-۲۹-۴ مسئولیت های اخلاقی کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی در قبال کتابداران و کارکنان. ۴۲                                                    

 

۲-۲۹-۵ مسئولیت های اخلاقی کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی در قبال پدید آورندگان اثر. ۴۲

 

۲-۲۹-۶ مسئولیت های اخلاقی کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی در قبال حرفه ۴۳

 

۲-۲۹-۷ مسئولیت های اخلاقی کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی در قبال کتابداران و کارکنان. ۴۴

 

۲-۳۰- اصول اخلاقی کتابداران و اطلاع رسانان ایران ۴۴                                               

 

۲-۳۰-۱ مسئولیت در قبال خود. ۴۵                                                         

 

۲-۳۰-۲ مسئولیت در قبال همکاران. ۴۵

 

۲-۳۰-۳ مسئولیت در قبال استفاده کنندکان ۴۶

 

۲-۳۰-۴ مسئولیت در قبال سازمان. . ۴۷

 

۲-۳۰-۵ مسئولیت در قبال حرفه ۴۷

 

۲-۳۰-۶ مسئولیت در قبال متخصصان سایر رشته ها ۴۸

 

۲-۳۰-۷ مسئولیت در قبال جامعه. ۴۹

 

۲-۳۱- مدیریت اخلاق در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی. ۴۹

 

۲-۳۲- مفهوم منشور اخلاقی ۵۰

 

۲-۳۳- تدوین بیانیه های اخلاقی. ۵۲

 

 

 

ادامه فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                              شماره صفحه

 

۲-۳۵- نمونه هایی از عهدنامه اخلاقی. ۵۳

 

۲-۳۵-۱ عهدنامه اخلاقی انجمن کتابداری امریکا. ۵۳

 

۲-۳۵-۲ عهدنامه اخلاقی انجمن کتابداری ایتالیا.۵۵

 

۲-۳۶- پیشینه پ‍‍‍ژوهش ۵۷

 

۲-۳۶-۱ پیشینه پ‍‍‍ژوهش در ایران ۵۷                                                                  

 

۲-۳۶-۲ پیشینه پژوهش در خارج کشور . ۵۸

 

فصل سوم: روش شناسی پژوهش

 

۳-۱- مقدمه ۶۲

 

۳-۲- روش پژوهش. ۶۳

 

۳-۳- جامعه آماری. ۶۴

 

۳-۴- روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه. ۶۸

 

۳-۴- ابزار و روش گردآوری اطلاعات...۶۹

 

۳-۴-۱ تعیین روایی  پرسشنامه...۷۱

 

‌   ۳-۴-۲ تعیین پایایی  پرسشنامه. ۷۱

 

۳-۵- روش تجزیه و تحلیل داده ها. ۷۲

 

 

 

ادامه فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                              شماره صفحه

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته های پژوهش

 

۴-۱- مقدمه ۷۴

 

۴-۲- تحلیل توصیفی دادها(ویژگی‌های جمعیت شناختی نمونه آماری) ۷۴                                                           

 

۴-۲-۱ توزیع فراونی جنسیت۷۴

 

۴-۲-۲ توزیع فراوانی سن ۷۵

 

۴-۲-۳ توزیع فراوانی وضعیت تاهل ۷۶

 

۴-۲-۴ توزیع فراوانی تحصیلات ۷۷

 

۴-۲-۵ توزیع فراوانی سابقه کار. ۷۸

 

۴-۲-۶ توزیع فراوانی نوع استخدامی. ۷۹

 

۴-۲-۷ توزیع فراوانی تخصص شغلی  ۸۰

 

۴-۳- آزمون نرمال بودن داده ها. ۸۱

 

۴-۴- آزمون فرضیات و سوالات تحقیق۸۲

 

۴-۵- آزمون ضریب تاثیر (رگرسیون) میان متغیرهای پژوهش. ۹۵

 

 

 

فصل پنجم: خلاصه یافته‌ها، بحث و نتیجه‌گیری و پیشنهادها

 

۵-۱- مقدمه ۹۸

 

۵-۲- بررسی و تفسیر یافته های پژوهش و آزمون فرضیه ها ۹۸

 

۵-۳- بحث و نتیجه گیری.۱۰۲

 

۵-۴- محدودیتهای پژوهش ۱۰۵

 

 

 

ادامه فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                              شماره صفحه

 

۵-۵- پیشنهادها ۱۰۵

 

۵-۶- پیشنهادهای برای پژوهشهای آتی.۱۰۶

 

برای دانلود متن کامل این پایان نامه به سایت  jemo.ir  مراجعه نمایید.

منابع و مأخذ .۱۰۷

 

فهرست منابع فارسی۱۰۸

 

فهرست منابع انگلیسی.۱۱۱

 

پیوست .۱۱۳

 

چکیده انگلیسی

 

فهرست جداول

 

عنوان                                                                                                   شماره  صفحه

 

جدول۴-۱- وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر جنسیت۷۴

 

جدول۴-۲- وضعیت سن افراد.۷۵

 

جدول۴-۳- وضعیت تاهل افراد۷۶

 

جدول۴-۴- وضعیت تحصیل افراد.۷۷

 

جدول۴-۵- وضعیت سابقه کار.۷۸

 

جدول۴-۶- نوع استخدامی۷۹

 

جدول۴-۷- تخصص شغلی.۸۰

 

جدول۴-۸- همبستگی دیدگاه کتابداران با سن.۸۲

 

جدول۴-۹- همبستگیدیدگاه کتابداران و تجربه کاری.۸۳

 

جدول۴-۱۰- همبستگی دیدگاه کتابداران وسطح تحصیلات.۸۳

 

جدول۴-۱۱- همبستگی دیدگاه کتابداران وتخصص شغلی۸۴

 

جدول۴-۱۲- همبستگی دیدگاه کتابداران وجنسیت۸۵

 

جدول۴-۱۳- همبستگی دیدگاه کتابداران وسمت۸۵

 

جدول۴-۱۴- همبستگی دیدگاه کتابداران وشرایط استخدامی.۸۶

 

جدول۴-۱۵- شناخت شاخص های مرکزی و پراکندگی آشنایی کتابداران.۸۷

 

جدول۴-۱۶- داده های توصیفی کتابداران در زمینه ضرورت آشنایی هر کتابدار با اخلاق حرفه‌ای۸۸

 

جدول شماره ۴-۱۷- داده های توصیفی کتابداران در زمینه ضرورت وجود منشور اخلاقی در هر کتابخانه‌ای۸۹

 

جدول۴-۱۸- نتایج آزمون فریدمن مربوط به اولویت بندی مولفه ها.۹۱

  • milad milad

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی