سایت مقالات فارسی – بررسی رابطه بین هوش فرهنگی با تعهد سازمانی در معلمان …
۱-۴-۳ فرضیه های جانبی.. ۱۵
۱ – ۵ تعاریف متغیرها ۱۶
۱ -۵ – ۱ تعاریف مفهومی.. ۱۶
۱ – ۵ – ۲ تعاریف عملیاتی.. ۲۱
فصل دوم:سابقه موضوع تحقیق(ادبیات و مبانی نظری فرضیه تحقیقاتی)
مقدمه. ۲۶
الف) مبانی نظری پژوهش… ۲۷
۲-۱ مبانی نظری هوش فرهنگی.. ۲۷
۲-۱-۱ مفهوم هوش…. ۲۷
۲-۱-۲ انواع هوش…. ۳۱
۲-۱-۳ خصوصیات افراد باهوش…. ۳۲
۲-۱-۴ نظریه های هوش…. ۳۳
۲-۱-۴-۱ آلفرد بینه. ۳۳
۲-۱-۴-۲ دیوید وکسلر. ۳۳
۲-۱-۴-۳ چارلز اسپیرمن.. ۳۴
۲-۱-۴-۴ لوئیس ترستون.. ۳۴
۲-۱-۴-۵ ساخت هوشی گیلفورد. ۳۴
۲-۱-۴-۶ هوش سه بخشی استرنبرگ… ۳۵
۲-۱-۴-۷ هوش های چندگانه گاردنر. ۳۵
۲-۱-۵ مفهوم فرهنگ…. ۳۶
۲-۱-۶ مشخصه های فرهنگ…. ۴۰
۲-۱-۷ تنوع فرهنگی.. ۴۰
۲-۱-۸ تعاملات میان فرهنگی.. ۴۲
۲-۱-۹ تعریف و تحلیل هوش فرهنگی.. ۴۲
۲-۱-۱۰ ضرورت و اهمیت مطالعه هوش فرهنگی.. ۴۴
۲-۱-۱۱ عناصر هوش فرهنگی.. ۴۶
۲-۱-۱۲ عناصر هوش فرهنگی از نظر ارلی و انگ…. ۴۹
۲-۱-۱۳ مراحل اکتساب هوش فرهنگی.. ۵۴
۲-۱-۱۴ مراحل تکامل هوش فرهنگی.. ۵۶
۲-۱-۱۵ آموزش هوش فرهنگی.. ۵۸
۲-۱-۱۶ تقویت و توسعه هوش فرهنگی.. ۶۰
۲-۱-۱۷ تقویت ابعاد هوش فرهنگی.. ۶۷
۲-۱-۱۸ مزایای هوش فرهنگی.. ۶۹
۲-۱-۱۹ نهادینه کردن هوش فرهنگی.. ۷۰
۲-۱-۲۰ هوش فرهنگی از نظر اسلام. ۷۲
۲-۱-۲۰-۱ اصول هوش فرهنگی از نظر اسلام. ۷۳
۲-۱-۲۰-۲ ویژگی های مهم هوش فرهنگی از نظر اسلام. ۷۵
۲-۱-۲۰-۳ مؤلفه های هوش فرهنگی از نظر اسلام. ۷۵
۲-۱-۲۱ انواع شخصیت و قالب های فکری در هوش فرهنگی.. ۷۷
۲-۱-۲۲ مقایسه ی هوش فرهنگی با سایر انواع هوش…. ۷۹
۲-۱-۲۳ ارزیابی هوش فرهنگی.. ۸۱
۲-۱-۲۴ ارتباطات بین فرهنگی.. ۸۱
۲ – ۲ مبانی نظری تعهد سازمانی.. ۸۳
۲-۲-۱ مفهوم تعهد.. ۸۳
۲-۲-۲ اوصاف تعهد.. ۸۴
۲-۲-۳ انواع تعهد.. ۸۴
۲-۲-۴ عناصر تعهد.. ۸۷
۲-۲-۶ عوامل ترغیب کارآیی و تعهد کارکنان.. ۸۸
۲-۲-۷ زیان های ناشی از عدم تعهد.. ۸۹
۲-۲-۸ مفهوم سازمان.. ۸۹
۲-۲-۸-۱ وجوه اشتراک سازمان ها. ۹۰
۲-۲-۸-۲ انواع سازمان.. ۹۱
۲-۲-۸-۳ ابعاد سازمان.. ۹۱
۲-۲-۸-۴ سازمان و محیط… ۹۳
۲-۲-۹ تعاریف و تحلیل تعهد سازمانی.. ۹۵
۲-۲-۱۰ تعهد سازمانی مفهومی یک بعدی یا چند یعدی.. ۱۰۰
۲-۲-۱۱ ضرورت مطالعه و بررسی تعهد سازمانی.. ۱۰۵
۲-۲-۱۲ انواع تعهد سازمانی.. ۱۰۷
۲-۲-۱۳ مراحل ایجاد تعهد سازمانی.. ۱۰۸
۲-۲-۱۴ ابعاد تعهد سازمانی.. ۱۰۹
۲-۲-۱۵ شاخص های تعهد سازمانی.. ۱۱۳
۲-۲-۱۶ رابطه متغیرها با ابعاد تعهد.. ۱۱۴
۲-۲-۱۶-۱ رابطه متغیرها با تعهد مستمر. ۱۱۴
۲-۲-۱۶-۲ رابطه متغیرها با تعهد هنجاری.. ۱۱۶
۲-۲-۱۷ پیامدهای مثبت و منفی سطوح متفاوت تعهد سازمانی.. ۱۱۷
۲-۲-۱۷-۲……………………………………………………………………………………………. تعهد متوسط… ۱۱۸
۲-۲-۱۷-۳ تعهد سطح بالا.. ۱۱۹
۲-۲-۱۸ عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی.. ۱۲۲
۲-۲-۱۹ مطالعاتی بر عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی.. ۱۲۷
۲-۲-۱۹-۱ مطالعه «کوچ و استیزر». ۱۲۷
۲-۲-۱۹-۲ مطالعه «مودی و همکاران». ۱۲۸
۲-۲-۱۹-۳ مطالعه «بارون و گرینبرگ». ۱۲۹
۲-۲-۱۹-۴ مطالعات «ماتیو». ۱۳۰
۲-۲-۱۹-۵ مطالعات «کوهن». ۱۳۰
۲-۲-۱۹-۶ مطالعات «برونینگ و اسنیدر». ۱۳۱
۲-۲-۱۹-۷ مطالعه «واندنبرگ». ۱۳۱
۲-۲-۱۹-۸ مطالعه «مایر و اسکورمن». ۱۳۲
۲-۲-۲۰ راهکارهای افزایش و بهبود تعهد سازمانی.. ۱۳۲
۲-۲-۲۱ نتایج و پیامد های تعهد سازمانی.. ۱۳۵
۲-۲-۲۲ دیدگاه ها و الگوهای جدید تعهد سازمانی.. ۱۳۸
۲-۲-۲۳ تعهد سازمانی از دیدگاه اسلام. ۱۴۰
ب) ۲-۳ پیشینه پژوهش… ۱۴۲
۲-۳-۱ پیشینه داخلی.. ۱۴۲
۲-۳-۲ پیشینه خارجی.. ۱۴۸
۲ – ۴ مدل مفهومی پژوهش… ۱۵۰
۲-۵ نتیجه گیری.. ۱۵۱
فصل سوم:روش اجرای پژوهش
مقدمه. ۱۵۴
۳-۱ روش پژوهش… ۱۵۴
۳-۲ متغیرهای تحقیق. ۱۵۴
۳-۳ جامعه آماری.. ۱۵۵
۳-۴ نمونه آماری و روش نمونه گیری.. ۱۵۶
۳-۵ ابزار گردآوری اطلاعات.. ۱۵۷
۳-۵-۱ مطالعات کتابخانه ای.. ۱۵۷
۳-۵-۲ جمع آوری اطلاعات از طریق پرسشنامه. ۱۵۷
۳-۵-۲-۱ پرسشنامه هوش فرهنگی.. ۱۵۷
۳-۵-۲-۲ پرسشنامه تعهد سازمانی.. ۱۶۰
۳-۶ روایی و پایایی ابزار اندازه گیری.. ۱۶۲
۳-۶-۱ روایی (اعتبار) پرسشنامه. ۱۶۲
۳-۶-۲ پایایی (قابلیت اعتماد) پرسشنامه. ۱۶۳
۳-۷ روشهای آماری جهت توصیف و استنباط آماری داده ها ۱۶۴
۳-۷-۱ آمار توصیفی.. ۱۶۴
۳-۷-۲ آمار استنباطی.. ۱۶۴
فصل چهارم:توصیف و استنباط آماری دادهها
مقدمه. ۱۶۸
۴-۱ دادههای توصیفی.. ۱۶۹
۴-۱-۱ سیمای آماری جمعیت نمونه تحقیق.. ۱۶۹
۴-۱-۱-۱ ناحیه. ۱۶۹
۴-۱-۱-۲ سن.. ۱۷۰
۴-۱-۱-۳ سابقه خدمت… ۱۷۱
۴-۱-۱-۴ تحصیلات… ۱۷۲
۴-۱-۱-۵ رشته تحصیلی.. ۱۷۳
۴-۱-۱-۶ وضعیت تأهل.. ۱۷۴
۴-۱-۱-۷ نوع استخدام. ۱۷۵
- ۹۹/۰۹/۰۴