فایل – بررسی رابطه بین مدل تعالی سازمانی (EFQM) و عملکرد آموزش …
۲-۳ -مزایای مدل تعالی سازمانی ایی اف کیو ام……………………………………………………………….. ۲۰
۲-۴-تاریخچه مدل های تعالی سازمانی……………………………………………………………………………. ۲۱
۲-۵- معیارهای نه گانه مدل تعالی سازمانی………………………………………………………………………. ۲۳
۲-۶- توانمند سازها در مدل تعالی سازمانی ایی اف کیو ام…………………………………………………… ۲۴
۲-۷- معیاری های نتایج در مدل ایی اف کیو ام……………………………………………………………….. ۴۰
۲-۸- رهیافت های مختلف خود ارزیابی در مدل ایی اف کیو ام……………………………………………. ۴۱
۲-۹- منطق رادار در چرخه خودارزیابی………………………………………………………………………….. ۴۲
۲-۱۰- سطوح تعالی در کسب جایزه……………………………………………………………………………… ۴۳
۲-۱۱- مدل تعالی سازمانی در ایران……………………………………………………………………………….. ۴۴
۲-۱۲- تعریف ارزیابی عملکرد……………………………………………………………………………………. ۴۵
۲-۱۳- تاریخچه ارزیابی عملکرد…………………………………………………………………………………… ۴۶
۲-۱۴- انواع ارزیابی………………………………………………………………………………………………….. ۴۶
۲-۱۵- اهداف ارزیابی عملکرد…………………………………………………………………………………….. ۴۶
۲-۱۶- اهمیت و ضرورت ارزیابی عملکرد…………………………………………………………………….. ۴۷
۲-۱۷- ارزیابی عملکرد سازمان……………………………………………………………………………………. ۴۸
۲-۱۸- روشها و الگوهای ارزیابی عملکرد…………………………………………………………………….. ۴۹
۲-۱۸-۱- الگوی فرایند تحلیل سلسله مراتبی………………………………………………………………. ۴۹
۲-۱۸-۲- نظام مدیریّت کیفیّت ایزو…………………………………………………………………………. ۵۰
۲-۱۸-۳- هرم عملکرد………………………………………………………………………………………….. ۵۰
۲-۱۸-۴- نظام کارت امتیازی متوازن………………………………………………………………………… ۵۱
۲-۱۸-۵- فرایند کسب و کار………………………………………………………………………………… ۵۲
۲-۱۸-۶- چارچوب مدوری و استیپل………………………………………………………………………… ۵۳
۲-۱۸-۷- روش تحلیل ذی نفعان……………………………………………………………………………… ۵۳
۲-۱۸-۸- نظام مدیریّت بر مبنای هدف………………………………………………………………………. ۵۴
۲-۱۸-۹- نظام مدیریّت کیفیّت جامع………………………………………………………………………… ۵۵
۲-۱۸-۱۰- روش مالکوم بالدریج…………………………………………………………………………….. ۵۵
۲-۱۸-۱۱- مدل تعالی سازمانی ایی اف کیو ام…………………………………………………………….. ۵۵
۲-۱۹- پیشینه تحقیق………………………………………………………………………………………………… ۵۶
۲-۱۹-۱- تحقیقات انجام شده در داخل کشور…………………………………………………………….. ۵۶
۲-۱۹-۲- تحقیقات انجام شده در خارج از کشور…………………………………………………………. ۵۷
۲-۲۰- نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………… ۵۹
۲-۲۱- مدل مفهومی تحقیق…………………………………………………………………………………………. ۶۰
فصل سوم: روش تحقیق
۳-۱- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………….. ۶۳
۳-۲- روش انجام پژوهش…………………………………………………………………………………………… ۶۳
۳-۳-جامعه آماری……………………………………………………………………………………………………. ۶۴
۳-۴- حجم نمونه………………………………………………………………………………………………………. ۶۵
۳-۵- روش نمونه گیری…………………………………………………………………………………………….. ۶۵
۳-۶- روش گردآوری اطّلاعات…………………………………………………………………………………… ۶۶
۳-۷- روایی و پایایی پرسشنامه…………………………………………………………………………………….. ۶۶
۳-۸-روش های آماری………………………………………………………………………………………………. ۶۷
۳-۹- روش تجزیه و تحلیل…………………………………………………………………………………………. ۶۸
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطّلاعات
۴-۱- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………….. ۷۰
۴-۲ – توصیف و تجزیه و تحلیل داده ها (آمار توصیفی)……………………………………………………. ۷۰
۴-۲-۱- جنسیت………………………………………………………………………………………………….. ۷۰
۴-۲-۲ – تحصیلات………………………………………………………………………………………………. ۷۲
۴-۲-۳ – سابقه کار………………………………………………………………………………………………. ۷۴
۴-۲-۴ – پست سازمانی…………………………………………………………………………………………. ۷۵
۴-۲-۵ – رشته تحصیلی………………………………………………………………………………………….. ۷۷
۴-۲-۶- سن……………………………………………………………………………………………………….. ۷۸
۴-۳ – آمار استنباطی…………………………………………………………………………………………………. ۷۹
۴-۳-۱- بررسی فرضیه اول…………………………………………………………………………………….. ۷۹
۴-۳-۱-۱- بررسی نرمال بودن متغیّر رهبری………………………………………………………….. ۷۹
۴-۳-۱-۲- آزمون فرضیه فرعی اول……………………………………………………………………… ۸۰
۴-۳-۲- بررسی فرضیه دوم…………………………………………………………………………………….. ۸۲
۴-۳-۲-۱- بررسی نرمال بودن متغیّر خطّ مشی و استراتژی…………………………………………. ۸۲
۴-۳-۲-۲ – بررسی فرضیه فرعی دوم……………………………………………………………………. ۸۲
۴-۳-۳- بررسی فرضیه فرعی سوم…………………………………………………………………………….. ۸۴
۴-۳-۳-۱- بررسی نرمال بودن متغیّر کارکنان………………………………………………………… ۸۴
۴-۳-۳-۲- بررسی فرضیه فرعی سوم…………………………………………………………………….. ۸۵
۴-۳-۴- بررسی فرضیه فرعی چهارم………………………………………………………………………….. ۸۷
۴-۳-۴-۱- بررسی نرمال بودن متغیّر شراکت ها و منابع……………………………………………. ۸۷
۴-۳-۴-۲- بررسی فرضیه فرعی چهارم………………………………………………………………….. ۸۷
۴-۳- ۵- بررسی فرضیه فرعی پنجم…………………………………………………………………………… ۸۹
۴-۳-۵-۱- بررسی نرمال بودن متغیّر فرایندها………………………………………………………… ۸۹
۴-۳-۵-۲- بررسی فرضیه فرعی پنجم……………………………………………………………………. ۹۰
۴-۳-۶- بررسی فرضیه اصلی…………………………………………………………………………………… ۹۱
۴-۳-۶-۱- بررسی نرمال بودن متغیّر مدل تعالی سازمان……………………………………………… ۹۱
۴-۳-۶-۲- بررسی فرضیه اصلی…………………………………………………………………………… ۹۱
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………….. ۹۶
۵-۲- نتایج……………………………………………………………………………………………………………… ۹۶
-۳-نتایج حاصل ازآزمون فرضیات تحقیق………………………………………………………………………… ۹۷
۵-۳-۱- نتایج حاصل از آزمون فرضیه اصلی…………………………………………………………………… ۹۷
۵-۳-۲-نتایج حاصل از آزمون فرضیه فرعی اول……………………………………………………………….. ۹۸
۵-۳-۳-نتایج حاصل از آزمون فرضیه فرعی دوم……………………………………………………………… ۱۰۰
۵-۳-۴- نتایج حاصل از آزمون فرضیه فرعی سوم…………………………………………………………….. ۱۰۱
۵-۳-۵- نتایج حاصل از آزمون فرضیه فرعی چهارم………………………………………………………….. ۱۰۱
۵-۳-۶- نتایج حاصل از آزمون فرضیه فرعی پنجم……………………………………………………………. ۱۰۲
۵-۴- نتیجه گیری نهایی……………………………………………………………………………………………. ۱۰۳
۵-۵-پیشنهاد های تحقیق…………………………………………………………………………………………… ۱۰۴
۵-۵-۱-پیشنهادات کاربردی مبتنی برنتایج تحقیق……………………………………………………………. ۱۰۴
۵-۵-۲-پیشنهاداتی برای تحقیقات آتی………………………………………………………………………….. ۱۰۶
برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت fotka.ir مراجعه نمایید. |
پیوست………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۰۸
منابع فارسی…………………………………………………………………………………………………………….. ۱۱۶
منابع انگلیسی………………………………………………………………………………………………………….. ۱۲۲
چکیده انگلیسی……………………………………………………………………………………………………….. ۱۲۵
فهرست اشکال
عنوان صفحه
شکل۲-۱- الگوی تعالی بنیاد مدیریّت کیفیّت اروپا……………………………………………………………… ۲۴
شکل۲-۲- (مدل مفهومی تحقیق)………………………………………………………………………………………. ۶۱
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول۱-۱- مکاتب اصلی استراتژی……………………………………………………………………………………. ۲۹
جدول۲-۲- راهنمای انتخاب روش ارزیابی………………………………………………………………………….. ۴۲
جدول۴-۱-آماره های توصیفی مربوط به متغیّر جنسیت…………………………………………………………… ۷۱
جدول۴-۲- آماره های توصیفی مربوط به متغیّرتحصیلات………………………………………………………… ۷۲
جدول۴-۳- آمار های توصیفی مربوط به متغیّر سابقه کار……………………………………………………….. ۷۴
جدول۴-۴- آماره های توصیفی مربوط به متغیّر پست سازمانی…………………………………………………. ۷۶
جدول۴-۵- آماره های توصیفی مربوط به متغیّر رشته تحصیلی………………………………………………….. ۷۷
جدول۴- ۶: آماره های توصیفی مربوط به سن………………………………………………………………………. ۷۸
- ۹۹/۰۹/۰۴