سایت مرجع دانلود پایان نامه - تحقیق - پروژه

۲-۳ -مزایای مدل تعالی سازمانی ایی اف کیو ام……………………………………………………………….. ۲۰

 

۲-۴-تاریخچه مدل های تعالی سازمانی……………………………………………………………………………. ۲۱

 

۲-۵- معیارهای نه گانه مدل تعالی سازمانی………………………………………………………………………. ۲۳

 

۲-۶- توانمند سازها در مدل تعالی سازمانی ایی اف کیو ام…………………………………………………… ۲۴

 

۲-۷- معیاری های نتایج در مدل ایی اف کیو ام……………………………………………………………….. ۴۰

 

۲-۸- رهیافت های مختلف خود ارزیابی در مدل ایی اف کیو ام……………………………………………. ۴۱

 

۲-۹- منطق رادار در چرخه خودارزیابی………………………………………………………………………….. ۴۲

 

۲-۱۰- سطوح تعالی در کسب جایزه……………………………………………………………………………… ۴۳

 

۲-۱۱- مدل تعالی سازمانی در ایران……………………………………………………………………………….. ۴۴

 

۲-۱۲- تعریف ارزیابی عملکرد……………………………………………………………………………………. ۴۵

 

۲-۱۳- تاریخچه ارزیابی عملکرد…………………………………………………………………………………… ۴۶

 

۲-۱۴- انواع ارزیابی………………………………………………………………………………………………….. ۴۶

 

۲-۱۵- اهداف ارزیابی عملکرد…………………………………………………………………………………….. ۴۶

 

۲-۱۶-  اهمیت و ضرورت ارزیابی عملکرد…………………………………………………………………….. ۴۷

 

۲-۱۷- ارزیابی عملکرد سازمان……………………………………………………………………………………. ۴۸

 

۲-۱۸- روش‌ها و الگوهای ارزیابی عملکرد…………………………………………………………………….. ۴۹

 

۲-۱۸-۱- الگوی فرایند تحلیل سلسله مراتبی………………………………………………………………. ۴۹

 

۲-۱۸-۲- نظام مدیریّت کیفیّت ایزو…………………………………………………………………………. ۵۰

 

۲-۱۸-۳- هرم عملکرد………………………………………………………………………………………….. ۵۰

 

۲-۱۸-۴- نظام کارت امتیازی متوازن………………………………………………………………………… ۵۱

 

۲-۱۸-۵- فرایند کسب و کار………………………………………………………………………………… ۵۲

 

۲-۱۸-۶- چارچوب مدوری و استیپل………………………………………………………………………… ۵۳

 

۲-۱۸-۷- روش تحلیل ذی نفعان……………………………………………………………………………… ۵۳

 

۲-۱۸-۸- نظام مدیریّت بر مبنای هدف………………………………………………………………………. ۵۴

 

۲-۱۸-۹- نظام مدیریّت کیفیّت جامع………………………………………………………………………… ۵۵

 

۲-۱۸-۱۰- روش مالکوم بالدریج…………………………………………………………………………….. ۵۵

 

۲-۱۸-۱۱- مدل تعالی سازمانی ایی اف کیو ام…………………………………………………………….. ۵۵

 

۲-۱۹- پیشینه تحقیق………………………………………………………………………………………………… ۵۶

 

۲-۱۹-۱- تحقیقات انجام شده در داخل کشور…………………………………………………………….. ۵۶

 

۲-۱۹-۲- تحقیقات انجام شده در خارج از کشور…………………………………………………………. ۵۷

 

۲-۲۰- نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………… ۵۹

 

۲-۲۱- مدل مفهومی تحقیق…………………………………………………………………………………………. ۶۰

 

فصل سوم: روش تحقیق

 

۳-۱- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………….. ۶۳

 

۳-۲- روش انجام پژوهش…………………………………………………………………………………………… ۶۳

 

۳-۳-جامعه  آماری……………………………………………………………………………………………………. ۶۴

 

۳-۴- حجم نمونه………………………………………………………………………………………………………. ۶۵

 

۳-۵- روش نمونه گیری…………………………………………………………………………………………….. ۶۵

 

۳-۶- روش گردآوری اطّلاعات…………………………………………………………………………………… ۶۶

 

۳-۷- روایی و پایایی پرسشنامه…………………………………………………………………………………….. ۶۶

 

۳-۸-روش های آماری………………………………………………………………………………………………. ۶۷

 

۳-۹- روش تجزیه و تحلیل…………………………………………………………………………………………. ۶۸

 

 

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطّلاعات

 

۴-۱- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………….. ۷۰

 

۴-۲ – توصیف و تجزیه و تحلیل داده ها (آمار توصیفی)……………………………………………………. ۷۰

 

۴-۲-۱- جنسیت………………………………………………………………………………………………….. ۷۰

 

۴-۲-۲ – تحصیلات………………………………………………………………………………………………. ۷۲

 

۴-۲-۳ – سابقه کار………………………………………………………………………………………………. ۷۴

 

۴-۲-۴ – پست سازمانی…………………………………………………………………………………………. ۷۵

 

۴-۲-۵ – رشته تحصیلی………………………………………………………………………………………….. ۷۷

 

۴-۲-۶- سن……………………………………………………………………………………………………….. ۷۸

 

۴-۳ – آمار استنباطی…………………………………………………………………………………………………. ۷۹

 

۴-۳-۱- بررسی فرضیه اول…………………………………………………………………………………….. ۷۹

 

۴-۳-۱-۱- بررسی نرمال بودن متغیّر  رهبری………………………………………………………….. ۷۹

 

۴-۳-۱-۲- آزمون فرضیه فرعی اول……………………………………………………………………… ۸۰

 

۴-۳-۲- بررسی فرضیه دوم…………………………………………………………………………………….. ۸۲

 

۴-۳-۲-۱- بررسی نرمال بودن متغیّر خطّ مشی و استراتژی…………………………………………. ۸۲

 

۴-۳-۲-۲ – بررسی فرضیه فرعی دوم……………………………………………………………………. ۸۲

 

۴-۳-۳- بررسی فرضیه فرعی سوم…………………………………………………………………………….. ۸۴

 

۴-۳-۳-۱- بررسی نرمال بودن متغیّر  کارکنان………………………………………………………… ۸۴

 

۴-۳-۳-۲- بررسی فرضیه فرعی سوم…………………………………………………………………….. ۸۵

 

۴-۳-۴- بررسی فرضیه فرعی چهارم………………………………………………………………………….. ۸۷

 

۴-۳-۴-۱- بررسی نرمال بودن متغیّر  شراکت ها و منابع……………………………………………. ۸۷

 

۴-۳-۴-۲- بررسی فرضیه فرعی چهارم………………………………………………………………….. ۸۷

 

۴-۳- ۵- بررسی فرضیه فرعی پنجم…………………………………………………………………………… ۸۹

 

۴-۳-۵-۱- بررسی نرمال بودن متغیّر  فرایندها………………………………………………………… ۸۹

 

۴-۳-۵-۲- بررسی فرضیه فرعی پنجم……………………………………………………………………. ۹۰

 

۴-۳-۶- بررسی فرضیه اصلی…………………………………………………………………………………… ۹۱

 

۴-۳-۶-۱- بررسی نرمال بودن متغیّر مدل تعالی سازمان……………………………………………… ۹۱

 

۴-۳-۶-۲- بررسی فرضیه اصلی…………………………………………………………………………… ۹۱

 

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

 

۵-۱- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………….. ۹۶

 

۵-۲- نتایج……………………………………………………………………………………………………………… ۹۶

 

-۳-نتایج حاصل ازآزمون فرضیات تحقیق………………………………………………………………………… ۹۷

 

۵-۳-۱-  نتایج حاصل از آزمون فرضیه اصلی…………………………………………………………………… ۹۷

 

۵-۳-۲-نتایج حاصل از آزمون فرضیه فرعی اول……………………………………………………………….. ۹۸

 

۵-۳-۳-نتایج حاصل از آزمون فرضیه فرعی دوم……………………………………………………………… ۱۰۰

 

۵-۳-۴- نتایج حاصل از آزمون فرضیه فرعی سوم…………………………………………………………….. ۱۰۱

 

۵-۳-۵- نتایج حاصل از آزمون فرضیه فرعی چهارم………………………………………………………….. ۱۰۱

 

۵-۳-۶- نتایج حاصل از آزمون فرضیه فرعی پنجم……………………………………………………………. ۱۰۲

 

۵-۴- نتیجه گیری نهایی……………………………………………………………………………………………. ۱۰۳

 

۵-۵-پیشنهاد های تحقیق…………………………………………………………………………………………… ۱۰۴

 

۵-۵-۱-پیشنهادات کاربردی مبتنی برنتایج تحقیق……………………………………………………………. ۱۰۴

 

۵-۵-۲-پیشنهاداتی برای تحقیقات آتی………………………………………………………………………….. ۱۰۶

 

برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت  fotka.ir  مراجعه نمایید.

پیوست………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۰۸

 

منابع فارسی…………………………………………………………………………………………………………….. ۱۱۶

 

منابع انگلیسی………………………………………………………………………………………………………….. ۱۲۲

 

چکیده انگلیسی……………………………………………………………………………………………………….. ۱۲۵

 

فهرست اشکال

 

عنوان                                                                                                                                                                                         صفحه

 

شکل۲-۱- الگوی تعالی بنیاد مدیریّت  کیفیّت اروپا……………………………………………………………… ۲۴

 

شکل۲-۲- (مدل مفهومی تحقیق)………………………………………………………………………………………. ۶۱

 

فهرست جداول

 

عنوان                                                                                                                                                                                         صفحه

 

جدول۱-۱- مکاتب اصلی استراتژی……………………………………………………………………………………. ۲۹

 

جدول۲-۲- راهنمای انتخاب روش ارزیابی………………………………………………………………………….. ۴۲

 

جدول۴-۱-آماره های توصیفی مربوط به متغیّر جنسیت…………………………………………………………… ۷۱

 

جدول۴-۲- آماره های توصیفی مربوط به متغیّرتحصیلات………………………………………………………… ۷۲

 

جدول۴-۳- آمار های توصیفی مربوط به متغیّر  سابقه کار……………………………………………………….. ۷۴

 

جدول۴-۴- آماره های توصیفی مربوط به متغیّر  پست سازمانی…………………………………………………. ۷۶

 

جدول۴-۵- آماره های توصیفی مربوط به متغیّر رشته تحصیلی………………………………………………….. ۷۷

 

جدول۴- ۶: آماره های توصیفی مربوط به سن………………………………………………………………………. ۷۸

  • milad milad

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی